Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteravond op de A2 richting Utrecht, nabij Den Bosch een witte uitgebouwde Kadett met twee enkele pijpen en een flinke witte raamband op de voorruit.
@D-gek wrote:Een Bieber heeft geen emblemen etc., enkel het "chassisplaatje" met de naam Bieber, Borken en een indentificatienummer.
De eerste 2 cijfers van dat nummer is trouwens het ombouwjaar van je Bieber.
Bij de mijne ben ik geen typeplaatje tegengekomen, waarschijnlijk is deze later in Nederland omgebouwd, ik meen dat de Bieber ombouw pas vanaf 85 geleverd werd en toen kwam de E Kadett alweer uit.
In ieder geval bedankt voor de informatie.
Ik zag dat er ook een Bieber Kadett folder was, maar niet in het Nederlands, zal vast wel zeldzaam zijn.
[youtube][/youtube]@JOZO wrote:Gisteravond op de A2 richting Utrecht, nabij Den Bosch een witte uitgebouwde Kadett met twee enkele pijpen en een flinke witte raamband op de voorruit.
Hee Joost, hier ook al op het Kadett gedeelte, heb je al even een foto van je Kadett gepost?
@Duurt wrote:[youtube][/youtube]@JOZO wrote:Gisteravond op de A2 richting Utrecht, nabij Den Bosch een witte uitgebouwde Kadett met twee enkele pijpen en een flinke witte raamband op de voorruit.
Hee Joost, hier ook al op het Kadett gedeelte, heb je al even een foto van je Kadett gepost?
Had ik al gedaan Duurt; viewtopic.php?f=4&t=177050
@vectra208v wrote:heb de voorkant niet gezien maar kwam denk ik wel uit de richting.
wij kwamen vanuit Exloo op weg naar de zaak.
Ik zie ook regelmatig een bruine D kadett op de oprit bij een huis in Tynaarlo/Zuidlaren staan.
is bij de rotonde met de oprit naar de a28
Als we erlangs komen staat die steeds op dezelfde plek,alsof die nooit gebruikt wordt
Heb deze laatst ook zien staan toen we naar Drouwenerzand gingen en toen ik na Cope in Emmen ging stond hij er ook, kenteken is volgens mij niet van de weg af te lezen, 'k had geen Kadett of fototoestel bij mij, anders....
vanmiddag in Zevenhuizen (gn) een autotransporter vol met Kadett D en E's ik denk een stuk of 6, waren helemaal groen uitgeslagen van het buiten staan.