Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanavond rond 20:15 langs de Zuid-Willemsvaart van Veghel > Den Bosch kwam er een erg nette oranje/gele Kadett B me tegemoed (ging dus ri. Veghel). Ik seinde nog met mn lichten en stak mn duim omhoog. Iemand van hier toevallig?
@black_astra wrote:Vanmiddag op de euroweg in Groningen spotte ik een paarse e-kadett met spoiler. Er zat een jongen met een pet op achter het stuur.[/quote]
Dit was Richard denk ik..zit hier geloof ik niet op forum..heb m wel op fb paarse e kadett c20xe..
tijdje geleden op de A1 vlak voor Holten n zwarte zafira met ambu met n kadett e erop gespot..ik reed ik mn grijze e kadett gsi..iemand van hier? is denk ik zo'n 4 weken geleden..weinig online geweest hier..
ongeveer 2 weken geleden zag ik op de rotonde in ens een kadett c gte in geel/wit der zat een intercooler in de voorkant en op de achterkant zat een sticker van risse