Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zondag op het industrieterrein in Westervoort deze C gespot. Zo te zien staat ie al lang stil, maar toch heb ik geen spatje roest kunnen ontdekken (wel mos). Hij is dus nog goed te redden met een beetje aandacht. Er groeide helaas ook mos op het matje aan de bestuurderskant. :???: Mooie chroom randen trouwens om de velgen.
@astrawez wrote:Zondag op het industrieterrein in Westervoort deze C gespot. Zo te zien staat ie al lang stil, maar toch heb ik geen spatje roest kunnen ontdekken (wel mos). Hij is dus nog goed te redden met een beetje aandacht. Er groeide helaas ook mos op het matje aan de bestuurderskant. :???: Mooie chroom randen trouwens om de velgen.
Op het industrieterrein in Westervoort. Tussen Westervoort en Duiven in. Je rijdt er bij het pompstation in (die eerst ANWB was) en dan rij je daar naar rechts en links. En dan helemaal aan het einde van de weg staat ie links. Op de eerste foto zie je ook op de achtergrond de weg van Westervoort naar Duiven. Hij is al 16 jaar van dezelfde eigenaar zag ik op VWE en de apk is al enige tijd verlopen. Misschien dat je een leuk bod kan doen.
@Paullus wrote:@astrawez wrote:Zondag op het industrieterrein in Westervoort deze C gespot. Zo te zien staat ie al lang stil, maar toch heb ik geen spatje roest kunnen ontdekken (wel mos). Hij is dus nog goed te redden met een beetje aandacht. Er groeide helaas ook mos op het matje aan de bestuurderskant. :???: Mooie chroom randen trouwens om de velgen.