Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
deze voormiddag gespot op de weg bergen op Zoom Antwerpen, een oranje D met blauwe platen.. en het was neit de oude van Folkert.. wel die tint oranje, niet zo fel.
[rquote=1890965&tid=51412&author=commodore_GS_72]Zojuist gespot in arnhem bij de berenkuil een blauwe c kadett coupe met zwarte stalen velgen[/rquote]
Dat kan die van m'n neefje zijn, maar kan goed ook iemand anders zijn.
[rquote=1891902&tid=51412&author=Aapje][rquote=1890965&tid=51412&author=commodore_GS_72]Zojuist gespot in arnhem bij de berenkuil een blauwe c kadett coupe met zwarte stalen velgen[/rquote]
Dat kan die van m'n neefje zijn, maar kan goed ook iemand anders zijn.
Die 2de bkadett heb ik vorige week ook gespot trouwens, reed naar 't in preshikaaf Stond naast 'm bij 't stoplicht, maar hij wou niet om kijken ofzo.... Was zeker geïntimideerd door m'n Pekelbak :7
[rquote=1892319&tid=51412&author=jblfreak][rquote=1892140&tid=51412&author=vekv6]Sliedrecht,vorige week Woensdag rond half 5 Parallelweg zwarte gsi xy 66 nog iets.
Zit hier ook op t forum meen ik.[/rquote]
die heb ik wel eens gezien volgens mij
alleen weet ik niet wie het is
maar peter jij spot soms ook wel eens een hele dikke champion V6 vanuit je corrado ?[/rquote]
Ja,nou je het zegt,een week of 2 terug ben ik inderdaad een champ v6 tegengekomen met de cor,zag er wel strak uit zo te zien:thumbup
Wat betreft die zwarte gsi,er heeft wat jaren terug in onze buurt een zwarte LET rondgereden met uitgebouwde spatborden achter,hij leek erg veel op dat exemplaar dat ik vorige week spotte.....
[rquote=1893892&tid=51412&author=Aapje]M'n oom vertelde dat hij in Elst GLD een Groene Kadett-C Coupé had gespot die goed laag aan de grond lag Bekende? [/rquote]