Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vandaag in doorn een oranje/rooie (met de bekende 01)kadett c sedan en daar bij stond ook een blauwe kadett b sedan zagen er allebij helaas een beetje veroest uit ze stonden in een soort van winkel straatje iemand van hier??
Donderdagmiddag een kadet D rood van boven en zwart van onderen op stalen velgen voor bij de kentekenplaat zaten 2 kleien lampjes... piuslaan 16.25 uur
Vanmiddag gespot om 14.20 op de Kleefseweg van Ven-Zelderheide richting Ottersum een geel/zwarte Kadett C (GTE???) met grootte ronde verstralers op de voorkant... 2 dames erin waarvan 1 platina-blond.
Heb even geknippert en de :thumbup ... zat zelf in een donkere Mercedes bus
Had deze nog niet eerder gespot... was duidelijk een andere dan die ik vaak tegenkom in Nieuw-Bergen
Vandaag een mat zwarte c kadett op het terrein van schadenet hermans in etten-leur.
Toen ik vroeg of ie van een van de medewerkers was dacht hij dat ik er over wou klagen ofzo want ze begonnen meteen over "dat ouwe ding, ja die is van een medewerker, hoezo?"
Als het goed is zouden ze de groeten doen van een mantarijder