C custom Loopt hier de deur plat 17 mei 2010 #1.901 die is van terry volgens mij... is wel actief lid op kadett d forum.
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 17 mei 2010 #1.902 kan goed, kende de auto nog niet. herrinner me zojuist ook 't astra g dash dat erin was gezet. erg fraai project imo :wors
kan goed, kende de auto nog niet. herrinner me zojuist ook 't astra g dash dat erin was gezet. erg fraai project imo :wors
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 17 mei 2010 #1.903 Ja idd dat is van terry dat is de enige met een D kadett station met een kont van een station erachter als het goed is kleur blauw?
Ja idd dat is van terry dat is de enige met een D kadett station met een kont van een station erachter als het goed is kleur blauw?
J Joepp Komt weleens kijken 17 mei 2010 #1.904 komt die toevallig uit zuid-limburg? heb die namelijk eens gezien bij de Opel dealer in Beek toen ik nog n klein manneke was..
komt die toevallig uit zuid-limburg? heb die namelijk eens gezien bij de Opel dealer in Beek toen ik nog n klein manneke was..
J jblfreak Hoort bij de inboedel 17 mei 2010 #1.905 vandaag nog een witte E gespot geen orginele gsi maar wel gsi bumpers en zwarte crossworth vleugel en denk champion wielen alleen de wielranden waren bruin was op de a15 vanaf de maasvlakte ongeveer richting spijkernisse
vandaag nog een witte E gespot geen orginele gsi maar wel gsi bumpers en zwarte crossworth vleugel en denk champion wielen alleen de wielranden waren bruin was op de a15 vanaf de maasvlakte ongeveer richting spijkernisse
F Flpke Komt hier geregeld 17 mei 2010 #1.906 Gisteren gespot op de A73 rond 23:45 : Zwarte Opel Kadett met een turbo erin, lekker laag, en goed blinkende velgen.:wors:wub Heb hem ingehaald met een groene Opel Rekord, en heb toen met me knipperlichten geseind.. Daarna kwam deze dichterbij en pakte toen een afslag en ik hoorde toen de turbo.:thumbup Leek veel op mijn Kadettje.. Iemand van hier??
Gisteren gespot op de A73 rond 23:45 : Zwarte Opel Kadett met een turbo erin, lekker laag, en goed blinkende velgen.:wors:wub Heb hem ingehaald met een groene Opel Rekord, en heb toen met me knipperlichten geseind.. Daarna kwam deze dichterbij en pakte toen een afslag en ik hoorde toen de turbo.:thumbup Leek veel op mijn Kadettje.. Iemand van hier??
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 18 mei 2010 #1.907 @flipke met hirschcars erin?? kunnen er 2 zijn die ik me zo kan bedenken of berry of koks, liggen beide let motoren in. Groeten nick
@flipke met hirschcars erin?? kunnen er 2 zijn die ik me zo kan bedenken of berry of koks, liggen beide let motoren in. Groeten nick
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 18 mei 2010 #1.908 Vanmiddag gespot op de A2/A67 randweg Eindhoven. Matzwarte C kadett sedan, blauwe kentekenplaten, schmidt velgjes, cleane voorkant met witte knippers. Zat een militair in.
Vanmiddag gespot op de A2/A67 randweg Eindhoven. Matzwarte C kadett sedan, blauwe kentekenplaten, schmidt velgjes, cleane voorkant met witte knippers. Zat een militair in.
D Dkadett84 Post best veel 18 mei 2010 #1.909 Vanmorgen een Grijze Opel Kadett GSI gespot in Gouda rond 9.00 uur op de Burgermeester van Reenensingel.. Grt Erik
Vanmorgen een Grijze Opel Kadett GSI gespot in Gouda rond 9.00 uur op de Burgermeester van Reenensingel.. Grt Erik
F Flpke Komt hier geregeld 18 mei 2010 #1.910 origineel gepost door nl-tuning @flipke met hirschcars erin?? kunnen er 2 zijn die ik me zo kan bedenken of berry of koks, liggen beide let motoren in. Groeten nick Heb ik niet kunnen zien in het donker, was wel erg wit licht..
origineel gepost door nl-tuning @flipke met hirschcars erin?? kunnen er 2 zijn die ik me zo kan bedenken of berry of koks, liggen beide let motoren in. Groeten nick Heb ik niet kunnen zien in het donker, was wel erg wit licht..
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 19 mei 2010 #1.912 Vandaag/vanavond in Vroomshoop, een groene E kadett GSi cabrio.. Ik hevig toeteren en zwaaien in men Omega iemand van hier ?
Vandaag/vanavond in Vroomshoop, een groene E kadett GSi cabrio.. Ik hevig toeteren en zwaaien in men Omega iemand van hier ?
J jblfreak Hoort bij de inboedel 20 mei 2010 #1.913 ik was het zoiezo niet zat gisteravond bij me maatje in de studio dus kan t nie geweest zijn
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 20 mei 2010 #1.914 origineel gepost door jblfreak ik was het zoiezo niet zat gisteravond bij me maatje in de studio dus kan t nie geweest zijn was ook een mint groene of iets wat er op lijkt
origineel gepost door jblfreak ik was het zoiezo niet zat gisteravond bij me maatje in de studio dus kan t nie geweest zijn was ook een mint groene of iets wat er op lijkt
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 20 mei 2010 #1.916 mat zwarte c city met 2 witte viperstrepen. vandaag omstreeks half 1 in venlo.
T tijs Komt hier geregeld 20 mei 2010 #1.917 dat is kim geweest, zit hier volgens mij niet op het forum.
N nova.... Forumbewoner 21 mei 2010 #1.918 toen strax een licht blauwe d kadett op de St jorislaan JB-23 op de hoedenplank zaten 3 van die wackel dackel hunden (ja knikkkers) tijd 14.55 uur
toen strax een licht blauwe d kadett op de St jorislaan JB-23 op de hoedenplank zaten 3 van die wackel dackel hunden (ja knikkkers) tijd 14.55 uur
F Flpke Komt hier geregeld 21 mei 2010 #1.919 EVD gister gespot met zijn D Kadett om 17:30 in Amersfoort bij een groot kruispunt. Reed daar de snelweg op ( Bocht omhoog ).:thumbup
EVD gister gespot met zijn D Kadett om 17:30 in Amersfoort bij een groot kruispunt. Reed daar de snelweg op ( Bocht omhoog ).:thumbup
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 21 mei 2010 #1.920 origineel gepost door prayer dat is kim geweest, zit hier volgens mij niet op het forum. zat wel een meidje achter 't stuur ja :thumbup
origineel gepost door prayer dat is kim geweest, zit hier volgens mij niet op het forum. zat wel een meidje achter 't stuur ja :thumbup