Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee , zodra je kenteken overschrijft....niet meer geschorst.....dat zou je dan weer opnieuw moeten doen.........En een geschorste auto APK laten keuren ?? Maareuhhhh -offtopic
afgelopen dinsdag in de parkeergarage op Hogeschool Windesheim, een groene C Sedan naast mijn City. Zag er op het oog wel netjes uit, iets werk aan de wielranden zag ik. Die verbrede SR velgen waren zeer dik! Er zat ook een sticker van Kadett Club Drenthe oid op en het was een 1200 automaat als ik de emblemen moet geloven
Vandaag op de kruising van Zuidbroekweg - Wipstrikkerallee in Zwolle, vanuit de richting Sophia ZKH naar Assendorp, een donkerblauwe Kadett E(?) Sedan met verbreed staal in zilver/blauw. Ik stond er schuin achter om rechtsaf te slaan.
Meen een blonde dame in de bijrijdersstoel te hebben gezien.
Iemand van hier?
Oh, en een keekje op het stoplicht waar ik voor stond:
Grappig, denk laat ik eens in dit topic kijken... Zie ik dat ik zelf gespot ben
Dit is dus mijn kadettje, heeft geen GTE interieur trouwens... heeft eigenlijk geen interieur met 1 monza GSE stoelen (achterbank is verwijderd en ben bezig met het monteren van 2 sparco kuipen).