Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vandaag even met de bekende kadett familie uit apeldorn staan kletsen. was hem al een aantal keer tegen gekomen maar dan reden we op elkaar af. nu reed ik achter hem en zijn we even gestopt
vandaag even met de bekende kadett familie uit apeldorn staan kletsen. was hem al een aantal keer tegen gekomen maar dan reden we op elkaar af. nu reed ik achter hem en zijn we even gestopt
Vandaag op t werk hadden we een steekproef, vertelde de steekproefcontroleur dat die gisteren een c kadett met c20xe op kenteken had gezet ben toch wel benieuwd wie dit is geweest? kentekenregistratie is in arnhem gebeurt..
zitten idd ook champion velgen onder... verder net dingetje..
had hem ook al eens eerser gezien toen stond ie op de parkeerplaats bij een plas bij vianen(achter dat valk restaurant) toen zaten er stickers op van nl tuning volgens mij maar die zitten er nu niet meer op..