Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kan er zat een vrouw achter het stuur....en het kenteken was iets van XR- 16 -- of zo iets dacht ik .. met donker koplampen en knipperlichten..........gr
Jep dat kan wel, heb hem later nog hier in apeldoorn zien staan bij het huis van de beste man. Hij had eerder heel veel C kadettjes rond het huis staan. Nu stonden er een stuk of 3 deze gele een roze en nog 1 :jerry
Komt omdat de meeste kinderen (of allemaal) al het huis uit zijn en daarom staan er niet zoveel meer, ze hebben allemaal een Kadett (of 2) meegenomen ... die er nu nog staan ... blauwe City, roze Coupe, rode Station, groene Sedan en straks een Aero
En die gele Coupe is dus van een van de kinderen, dan is er nog een beige/zandkleurige 4-deurs, een oranje City en nog een of twee ... :hmmz
Komt omdat de meeste kinderen (of allemaal) al het huis uit zijn en daarom staan er niet zoveel meer, ze hebben allemaal een Kadett (of 2) meegenomen ... die er nu nog staan ... blauwe City, roze Coupe, rode Station, groene Sedan en straks een Aero
En die gele Coupe is dus van een van de kinderen, dan is er nog een beige/zandkleurige 4-deurs, een oranje City en nog een of twee ... :hmmz
Haha ok jah was laatst ook al een C Kadett in ugchelen tegen gekomen die eerder ook wel eens bij dat huis stond. Zal ook wel 1 van de kinderen wonen dan :jerry Wel mooi om te zien dat iedereen helemaal gek is met die kadettjes daar
Bij de Opel garage v/d Burg in Zoetermeer aan de van leeuwenhoeklaan staat sinds een weekje een matzwarte B-kadett met witte "Viper"strepen, iemand van hier?
Zal er als ik de kans krijg een foto van schieten...
Vanmiddag rond 12 uur in Doetinchem ter hoogte van mercedes Wensink een Donkerblauwe C coupe ik stond voor de stoplichten te wachten in m'n gouden Manta :afro
Vannacht op de hoofdstraat een (volgens mij groene) kadett d gespot... Toevallig van jouw andreas?
ik kan het niet zijn geweest, de mijne is al een tijdje niet meer op de weg geweest, staat al zeker 3 weken stil i.v.m het slechte weer, binnen kort gaat hij weer wat vaker rijden, dan spot je hem mischien ook nog
Vannacht op de hoofdstraat een (volgens mij groene) kadett d gespot... Toevallig van jouw andreas?
ik kan het niet zijn geweest, de mijne is al een tijdje niet meer op de weg geweest, staat al zeker 3 weken stil i.v.m het slechte weer, binnen kort gaat hij weer wat vaker rijden, dan spot je hem mischien ook nog
Aaah okè...naja, het was al laat, donker en ik zag het in een flits. Was een groene en 5 deurs, dus dacht dat die van jouw het was! Hoop jouw kadettje alsnog eens tegen te komen her of der!