Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee was een andere, hij was meer roze en alleen de bumpers en deel onder de stootstrips was zilver. Verder helemaal strak met "andere" bumpers, wat hoekiger dan origineel. Maar ben niet zo thuis in de E kadett.
ik heb m nu al 2x smorgens zien rijden, een geheel orgineel witte kadett gsi en erg mooi ding om te zien, op de a12 bij waddinxveen(de kant van den haag op) hij heeft wel een hongaars kenteken.
gisteren rond 21:00 nabij winkelcentrum prinsenhof (leidschendam), een rode Opel kadett GT, zo op het 1e gezicht een net ding, met de originele GT/Frisco velgen eronder....iemand van hier?
heb 'm gezien in 't echie......een mooie strakke Kadett geworden Chris !:thumbup ( ennuh Joop....ik zat een auto of 4 achter je in een diamantzwarte Subaru imp ( opgevouwen op de achterbank :jerry )en we gingen weer de snelweg op richting tunnel.
:jerry niet gezien maar ik was met de 1200, dan let ik niet op impreza's