Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
JAH ..................!!!.........................jij daar !!!!!! jij weet vast wel wie in de van licht naar donker grijze/zwarte kadett gsi rijdt ......witte rolkooi...scherpe auto ......nu weer gespot in schiedam en afgelopen weekeinde elders door twee forummers
ja, wie is dat? hij schijnt behoorlijk snel te zijn... bestuurder heeft donker haar en een bril jij was 'm inderdaad ook al eens tegengekomen hoorde ik laatst
vanmiddag bij de stoplichten bij blerick/venlo een mooi kadett (gsi volgens mij) zien staan de kleur was volgens mijn blauw/grijs achtig dat ik zo in de verte zag
vanmorgen weer kadettcity76 met imperial :thumbup gespot in den bosch
Haha! Ik zag je alweer aankomen zit jij ook in db op school of wat? En je commo vol met maten?!
Mooie commodore trouwens... !
Imperial gaat nog naar een cm of 3 omlaag... moet nog even tijd en zin vinden om dat even in orde te maken!
Zag trouwens vanmiddag (uurtje of drie half vier) nog een andere commodore B staan, achter de onderwijsboulevard... een zwarte. Bekend voor iemand hier?!
Mijn vriendin spot regelmatig een zwarte Kadett E GSi bij Etten-Leur in de buurt, 's omchtends als ze naar de werk gaat. Iemand van hier, is een strak en net ding zegt ze. Ik vraag me af wie het is