Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zit eraan te denken hem te kopen, maar het komt voor mij misschien allemaal net iets te vroeg. Ik heb me nog niet echt verdiept in de techniek, dus afbouwen zal voor mij een probleem zijn. Hij ziet er wel erg mooi uit vind ik.
Denken jullie dat het te doen is voor een leek als ik?
Rond 18:00 een bordeaux rode kadett e in Venray die bij de slijterij en de ING bank voorbij scheurde, zat een jongen met witte pet in.
Even later bij dat kleine cafetje recht tegenover het Raayland College een muisgrijze uitgebouwde kadett e met cosworth vleugel, lexus look achterlichten, skirts, velgen en nog een rats meer.
Ik zit eraan te denken hem te kopen, maar het komt voor mij misschien allemaal net iets te vroeg. Ik heb me nog niet echt verdiept in de techniek, dus afbouwen zal voor mij een probleem zijn. Hij ziet er wel erg mooi uit vind ik.
Denken jullie dat het te doen is voor een leek als ik?
gespot afgelopen zondag op de snelweg a2 richting amsterdam vanaf eindhoven een c kadett achterop een auto ambulance kwam volgens mij net terug van de sprints van zaterdag achterbanden waren kaal en zaten 2 manden in de mercedes sprinter toevallig iemand van hier?? kleur was wit en dik uitgebouwd zag er vrij snel en mooi uit reed in een rode kadett gsi
ja was idd coupetje denk dat ie ook naar sprintdagen is geweest in belgie js400 was daar ook al ff heengegaan ik zat op de camping in soerendonk maar als dat coupetje zag heb ik spijt dat ik niet ff meegegaan ben die kant op
Vanmiddag tussen kwart over 5 en half 6 een gele c kadett coupe op het industrieterrein van Venray helemaal achteraan aan die kant van het milieustation.