Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb onlangs een Opel Insignia Sports Tourer gekocht, maar helaas heeft deze geen mistlampen. Toch vind ik mistlampen wel erg mooi staan. Weet iemand misschien een website of iets dergelijks waar ik de mistlampen zou kunnen bestellen?
Ik kan helaas niks vinden op marktplaats, mag ik vragen waarop je gezocht hebt?
Ik heb dan namelijk ook die grijs-geribbelde achterplaten nodig waarop bij de versies met
mistlampen ook die chromen rand zit. Anders moet ik de gaten voor de mistlampen uitzagen en dan heb ik nog die chromen rand niet. Ook ben ik niet zo'n fan van het uitzagen, maar dat terzijde.
@Neluz wrote:Ik kan helaas niks vinden op marktplaats, mag ik vragen waarop je gezocht hebt?
Ik heb dan namelijk ook die grijs-geribbelde achterplaten nodig waarop bij de versies met
mistlampen ook die chromen rand zit. Anders moet ik de gaten voor de mistlampen uitzagen en dan heb ik nog die chromen rand niet. Ook ben ik niet zo'n fan van het uitzagen, maar dat terzijde.
Marktplaats heeft blijkbaar geen verkorte links meer, daarom de lang versie
@havdveen wrote:Maar konden ze nou worden aangesloten? Met een nieuw draaiknop erbij voor de bediening?Heb je überhaupt de topic gelezen die je net uit de sloot heb gehaald? :hmmz
Is het doel van mistlampen niet dat ze lager schijnen, zodat de weg wel beschenen wordt, maar dat je geen hinderlijke reflectie van de mist hebt? Ik heb met AFL ook echt niet het idee dat ik "meer licht" nodig heb, dus gebruik de mistlampen eigenlijk nooit.