Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
We zijn hier nog eens, ondertussen hebben we een nieuwe join de culasse gestoken.
Reden daarvan? Na een paar keer draaien zagen we dat er toch wat water van tussen, ondanks dat we de motor toch wel goed verzorgd hadden.
De oude eraf gehaald, het blok zelf eens fijn geschuurd en een nieuwe dichting gestoken (die er overigens véél beter uit zag dan diegene die we in eerste instantie hadden gebruikt, silicone dichting aan de kanalen enzo).
Hier heb ik geen foto's van genomen aangezien we dit aan het begin van het project al hadden gedaan.
Wel een foto van de nieuwe nummerplaathouder en de lichtkappen die we eindelijk geplaatst hebben.
Ik heb je blijkbaar op facebook al geantwoord (binnenkort bij Splendid Parts) in het Opel koop en verkoophoekje,ik weet er dus helaas geen liggen. Misschien eens op kapaza.be kijken, hopelijk daar geluk!
Daarnaast hebben we voor alle de deurpanelen nieuwe tapjes en klemmetjes gebruikt. Links hebben we het nieuwe deurpaneel al geplaatst, met nieuwe chroom deurpin en opgepoetste klink, armsteun en raamzwengel.
Dit word echt een schitterend exemplaar! Ben je niet bang dat die geluidsdempende matten onder de vloerbedekking vocht gaan vasthouden en er daardoor roestvorming optreedt?
Bedankt! Niet echt, deze zal niet buiten komen als het regent en staat voor de rest altijd droog dus geen probleem.
Voor dat we de laatste onderdelen erop zetten heeft mijn vriendin haar vader de GT een goede polierbeurt gegeven, eerst in 2stappen geschuurd en daarna in 3 stappen gepolierd.
Ondertussen ook de ATS classic 13x8 erop gestoken, staat goed breed nu.