origineel gepost door gts power
ik mis edvries:hmmz
(alias eric met een C )
Heerlijk toch dat juist JIJ mij mist he! :wub Maar 8 November kan ik zeker niet dus om me nu aan te melden is ook zo wat he... Andere data in november zijn ook lastig, kan maar 1 zondag.. (weet effe niet welke uit mijn hoofd). Dus jammer.. Maar we doen gewoon een voorjaarsmeeting in April ofzo, is het ook weer lekkerder weer, toch?
Nou een schupje voor dit topic dan maar...
Ennuh, ik mis jullie ook hoor als ik hier een dag niet heb gekeken!!
Groet,
Irickc met een i.