N Navy Komt hier geregeld 10 nov 2011 #61 Ik ga helaas niet komen, blijken andere verplichtingen te zijn.
Y Yordi_Debbie Lid 12 nov 2011 #62 Moet dit topic niet ff onder Meetings komen te staan?? misschien wordt de lijst dan wat langer
Y Yordi_Debbie Lid 12 nov 2011 #63 Moet dit topic niet ff onder Meetings komen te staan?? misschien wordt de lijst dan wat langer
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 17 nov 2011 #68 Tís bijna zover wat gaan we doen?? Zoals ik zie komen er niet veel misschien een andere datum?? Dirkjan
Tís bijna zover wat gaan we doen?? Zoals ik zie komen er niet veel misschien een andere datum?? Dirkjan
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 17 nov 2011 #69 Tís bijna zover wat gaan we doen?? Zoals ik zie komen er niet veel misschien een andere datum?? Dirkjan
Tís bijna zover wat gaan we doen?? Zoals ik zie komen er niet veel misschien een andere datum?? Dirkjan
S sw_reijnders Forumbewoner 17 nov 2011 #70 valt mee hoor, van de andere fora komen er ook nog. en anders is het de harde kern he :angel
S sw_reijnders Forumbewoner 17 nov 2011 #71 valt mee hoor, van de andere fora komen er ook nog. en anders is het de harde kern he :angel
S sw_reijnders Forumbewoner 17 nov 2011 #74 geen idee heb ze niet geteld. maar van tigra team, corsa c drivers en vectra team komen ze ook.
S sw_reijnders Forumbewoner 17 nov 2011 #75 geen idee heb ze niet geteld. maar van tigra team, corsa c drivers en vectra team komen ze ook.
D drempelvrees Komt hier geregeld 18 nov 2011 #76 Ik moet helaas afzeggen, vrouwtje is ruim een week over tijd en dus nog niet bevallen
D drempelvrees Komt hier geregeld 18 nov 2011 #77 Ik moet helaas afzeggen, vrouwtje is ruim een week over tijd en dus nog niet bevallen
D D.J.R. Loopt hier de deur plat 19 nov 2011 #80 Ik denk dat ik moet afzeggen. Vrouw en kind grieperig en nu ben ik de afgelopen nacht ook maar eens begonnen met uke uke En van onder blijft het ook maar lopen. :cry Ik kijk het nog ff aan maar ga er niet van uit Dirkjan
Ik denk dat ik moet afzeggen. Vrouw en kind grieperig en nu ben ik de afgelopen nacht ook maar eens begonnen met uke uke En van onder blijft het ook maar lopen. :cry Ik kijk het nog ff aan maar ga er niet van uit Dirkjan