A arjontje Forumbewoner 26 nov 2010 #221 origineel gepost door Corbin Ik denk dat alleen de achterste is gefotografeerd. Die blokkeerde uiteindelijk het kenteken van degene die voorop reed Helaas trajectcontrole. Ja ik weet daar ook alles van. Was ook gepakt na een meeting bij de meern.
origineel gepost door Corbin Ik denk dat alleen de achterste is gefotografeerd. Die blokkeerde uiteindelijk het kenteken van degene die voorop reed Helaas trajectcontrole. Ja ik weet daar ook alles van. Was ook gepakt na een meeting bij de meern.
A Ascona19 Komt weleens kijken 26 nov 2010 #222 origineel gepost door arjontje origineel gepost door Corbin Ik denk dat alleen de achterste is gefotografeerd. Die blokkeerde uiteindelijk het kenteken van degene die voorop reed Helaas trajectcontrole. Ja ik weet daar ook alles van. Was ook gepakt na een meeting bij de meern. Dit geintje had ik op de a1 net na apeldoorn. Gewone flitser geweest. Mvg michel.
origineel gepost door arjontje origineel gepost door Corbin Ik denk dat alleen de achterste is gefotografeerd. Die blokkeerde uiteindelijk het kenteken van degene die voorop reed Helaas trajectcontrole. Ja ik weet daar ook alles van. Was ook gepakt na een meeting bij de meern. Dit geintje had ik op de a1 net na apeldoorn. Gewone flitser geweest. Mvg michel.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 12 dec 2010 #223 Nog steeds geen bekeuring gehad dus dat loopt met een sisser afking::thumbup (of was ik te snel voor de flitser:hmmz) :jerry
Nog steeds geen bekeuring gehad dus dat loopt met een sisser afking::thumbup (of was ik te snel voor de flitser:hmmz) :jerry
E Edvries Loopt hier de deur plat 12 dec 2010 #224 origineel gepost door gts power Nog steeds geen bekeuring gehad dus dat loopt met een sisser afking::thumbup (of was ik te snel voor de flitser:hmmz) :jerry Met die 80 pk???
origineel gepost door gts power Nog steeds geen bekeuring gehad dus dat loopt met een sisser afking::thumbup (of was ik te snel voor de flitser:hmmz) :jerry Met die 80 pk???
G GTS Power Hoort bij de inboedel 12 dec 2010 #225 origineel gepost door Edvries origineel gepost door gts power Nog steeds geen bekeuring gehad dus dat loopt met een sisser afking::thumbup (of was ik te snel voor de flitser:hmmz) :jerry Met die 80 pk??? precies waar ik op zat te wachten
origineel gepost door Edvries origineel gepost door gts power Nog steeds geen bekeuring gehad dus dat loopt met een sisser afking::thumbup (of was ik te snel voor de flitser:hmmz) :jerry Met die 80 pk??? precies waar ik op zat te wachten
A Ascona19 Komt weleens kijken 12 dec 2010 #226 origineel gepost door gts power origineel gepost door Edvries origineel gepost door gts power Nog steeds geen bekeuring gehad dus dat loopt met een sisser afking::thumbup (of was ik te snel voor de flitser:hmmz) :jerry Met die 80 pk??? precies waar ik op zat te wachten Maar heeft het CJIB jou al een briefje gestuurd.::vertag Ben gewoon benieuwd Mvg michel.
origineel gepost door gts power origineel gepost door Edvries origineel gepost door gts power Nog steeds geen bekeuring gehad dus dat loopt met een sisser afking::thumbup (of was ik te snel voor de flitser:hmmz) :jerry Met die 80 pk??? precies waar ik op zat te wachten Maar heeft het CJIB jou al een briefje gestuurd.::vertag Ben gewoon benieuwd Mvg michel.
S sw_reijnders Forumbewoner 12 dec 2010 #227 dat weet hij nog helemaal niet, want de postbodes staken :jerry
A Ascona19 Komt weleens kijken 13 dec 2010 #228 origineel gepost door sw_reijnders dat weet hij nog helemaal niet, want de postbodes staken :jerry Nog steeds staken daar in die buurt. Gek buurtje daaro.:jerry Mvg michel.
origineel gepost door sw_reijnders dat weet hij nog helemaal niet, want de postbodes staken :jerry Nog steeds staken daar in die buurt. Gek buurtje daaro.:jerry Mvg michel.
E Edvries Loopt hier de deur plat 13 dec 2010 #229 Nee nog niks. Mijn laatste dateert uit vorig jaar september van 400 euro.....
S sw_reijnders Forumbewoner 13 dec 2010 #230 origineel gepost door Edvries Nee nog niks. Mijn laatste dateert uit vorig jaar september van 400 euro..... ow dan deed je het beter dan ik . . . ik kreeg mijn laatste oktober 2008 een boete van 211 euro
origineel gepost door Edvries Nee nog niks. Mijn laatste dateert uit vorig jaar september van 400 euro..... ow dan deed je het beter dan ik . . . ik kreeg mijn laatste oktober 2008 een boete van 211 euro
G GTS Power Hoort bij de inboedel 13 dec 2010 #231 origineel gepost door Ascona19 origineel gepost door sw_reijnders dat weet hij nog helemaal niet, want de postbodes staken :jerry Nog steeds staken daar in die buurt. Gek buurtje daaro.:jerry Mvg michel. heb onderhand wel weer m'n postbode terug dus das geen probleem:thumbup en gelukkig zat er nix speciaals bijking:king:king:
origineel gepost door Ascona19 origineel gepost door sw_reijnders dat weet hij nog helemaal niet, want de postbodes staken :jerry Nog steeds staken daar in die buurt. Gek buurtje daaro.:jerry Mvg michel. heb onderhand wel weer m'n postbode terug dus das geen probleem:thumbup en gelukkig zat er nix speciaals bijking:king:king:
E Edvries Loopt hier de deur plat 13 dec 2010 #232 origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Edvries Nee nog niks. Mijn laatste dateert uit vorig jaar september van 400 euro..... ow dan deed je het beter dan ik . . . ik kreeg mijn laatste oktober 2008 een boete van 211 euro Oow jij noemt dat beter.....
origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Edvries Nee nog niks. Mijn laatste dateert uit vorig jaar september van 400 euro..... ow dan deed je het beter dan ik . . . ik kreeg mijn laatste oktober 2008 een boete van 211 euro Oow jij noemt dat beter.....
A afterburner27 Komt hier geregeld 13 dec 2010 #233 origineel gepost door Edvries Nee nog niks. Mijn laatste dateert uit vorig jaar september van 400 euro..... En toen was je niet eens bij EDS geweest, kun je nagaan wat 2011 gaat bieden:wors:wors:wors
origineel gepost door Edvries Nee nog niks. Mijn laatste dateert uit vorig jaar september van 400 euro..... En toen was je niet eens bij EDS geweest, kun je nagaan wat 2011 gaat bieden:wors:wors:wors