Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog steeds nix! Alleen hadden ze me van de week aangehouden op de Woenselse markt.. kom een vw busje tegen zit er zo`n nerd type in met een bril op pak ze der riem vast om te willen zeggen hej riem aan!! zag het wel maar reed door collega zegt die komt achter je aan.. en ja hoor vw komt achter me staan zegt ze mag ik de papieren, geef ze de papieren, ja zeg ik ga niet voor elk wisse wasje de riem aan doen te vaak uitstappen daarom. Ja maar als je een vrijheidsstelling hebt mag je zonder riem rijden.. die hebben we niet zou zonde zijn kost je anders 140 euro plus 7e extra administratie kosten.
Had net een week m'n opel, buurvrouw beld om een uur of 0:00 of ik dr zoon ff wil ophalen van station? tuurlijk geen probleem. Rij ik terug naar huis... stop politie. Dat was al weer 5 jaar geleden dat ik dat bordje heb gezien.
Hoop niet dat dit de voorbode is voor nog meer narigheid.
Gister door het oog van de naald gekropen en een bekeuring van €227,- bespaard .
Volgens meneer reedt ik tegen het verkeer in bij het verlaten van het tankstation.
Hij concludeerde dat uit een "Verboden uitrijden" bord wat op het Shell terrein staat.
Mijn geluk.... bord is geplaatst door Shell en is in de kleuren rood met geel (verlicht bord) in tegenstelling tot het rechtsgeldige rode bord met witte streep.
Hij bleef stug volhouden dat het bord bij de Shell wel degelijk rechtsgeldig was en pas nadat ik hem de vraag stelde: "Maar wat als de shell hier nu een bord neerzet dat ik 80 mag, mag dat dan ook?" begon die te begrijpen dat het eigenlijk een vreemd verhaal was.
tot nu toe een paar keer gebruikt, maar ik heb altijd problemen met mobieltjes, waardoor ik Flitsmeister maar weer eraf gooi. (anders doet de mobiel niets meer, iets met teveel geheugen in gebruik.... :jerry )
@FnF_racer wrote:straks op de nieuwe mobiel maar weer installeren.
tot nu toe een paar keer gebruikt, maar ik heb altijd problemen met mobieltjes, waardoor ik Flitsmeister maar weer eraf gooi. (anders doet de mobiel niets meer, iets met teveel geheugen in gebruik.... :jerry )
Dat heb ik ook
Moet altijd die cache data weer weggooien om die melding kwijt te krijgen.
Tijd voor een nieuwe, wat sneller gaat zonder boetes haha
@pascal1109 wrote:@FnF_racer wrote:straks op de nieuwe mobiel maar weer installeren.
Dat heb ik ook
Moet altijd die cache data weer weggooien om die melding kwijt te krijgen.
Tijd voor een nieuwe, wat sneller gaat zonder boetes haha