Opel embleem

Iemand heeft tegen mijn auto aangezeten. Kenteken verbogen en op de een of andere wijze is het opel embleem eraf gekomen ?

Nieuw embleem vraag: Sloop of nieuw bestellen ? heeft iemand er ervaring mee.

Wat voor lijm kan ik het best gebruiken voor de bevestiging ?

Als lijm tenminste de beste optie is.

bij mij was ie er voor ook af heb de rest er ook af gehaald en er een x box embleem opgezet.

Gewoon met 3m dubbelzijdig plakband en houd perfect.

Aan de voorkant is het embleem een klik-systeem. Deze kan je er met een simpele voordeur-sleutel al af halen. Een nieuw logo kopen is niet echt grappig... Kost namelijk rond tussen de 20 a 30 euro. Het beste kan je even bij de sloop langs gaan en gaan 'rondsnuffelen'... Zo ben ik gratis aan een ander logo'tje gekomen :)

Hoe het zit met 't embleem aan de achterkant, weet ik niet.

Hou er rekening mee; Opel-logo's zijn gewild bij verzamelaars, en die hebben zo'n logo er binnen 2-3 seconden vanaf.

Mocht het zo zijn dat 't logo nog te redden is, dan moet je gaan denken aan iets van secondenlijm of kit...

bij mij was ie er voor ook af heb de rest er ook af gehaald en er een x box embleem opgezet.

Gewoon met 3m dubbelzijdig plakband en houd perfect.

Aan de voorkant is het embleem een klik-systeem. Deze kan je er met een simpele voordeur-sleutel al af halen. Een nieuw logo kopen is niet echt grappig... Kost namelijk rond tussen de 20 a 30 euro. Het beste kan je even bij de sloop langs gaan en gaan 'rondsnuffelen'... Zo ben ik gratis aan een ander logo'tje gekomen :)

Hoe het zit met 't embleem aan de achterkant, weet ik niet.

Hou er rekening mee; Opel-logo's zijn gewild bij verzamelaars, en die hebben zo'n logo er binnen 2-3 seconden vanaf.

Mocht het zo zijn dat 't logo nog te redden is, dan moet je gaan denken aan iets van secondenlijm of kit...

origineel gepost door Janzzen

Even op de sloop kijken.

Had een embleem aan voor- en achterzijde nodig en die kreeg ik zo mee.

Ik ben even geweest en heb ze ook zo meegekregen.

Valt gelukkig weer mee.

Ze zijn inmiddels vastgezet met raamkit.

origineel gepost door Janzzen

Even op de sloop kijken.

Had een embleem aan voor- en achterzijde nodig en die kreeg ik zo mee.

Ik ben even geweest en heb ze ook zo meegekregen.

Valt gelukkig weer mee.

Ze zijn inmiddels vastgezet met raamkit.

Terug
Naar boven