Opel-dealer onderzoek

• Topic starter Topic starter HvA
  • Startdatum Startdatum
Haha, bedankt voor je reactie Ghanz,

Helaas zijn we nu al zo ver in het proces dat we het niet meer af kunnen kappen. ;) Hoop toch dat we iets bij Opel kunnen bereiken zodat de tevredenheid onder Opel-rijders wat beter wordt. Mocht je de enquete nog niet hebben ingevuld, zou je dat dan alsjeblieft nog willen doen, op die manier komen wij tot de beste resultaten en je zou ons er heel erg mee helpen!

Groeten,

Thies

je gaf zelf al aan dat je niet wist als opel er wat mee doen zou.

en ik verklapte net wat opel er mee doen zal.. niks dus :D

maargoed, een enquete.. altijd leuk. post je de uitslag hier ook even? :D

Klopt, dat weten we ook niet totdat we de resultaten en ons advies aan Opel presenteren. Heb nog steeds goede hoop dat ze er wel wat mee doen, maar we weten het snel genoeg ;)

Ja natuurlijk plaatsen we de uitslag ook hier. Bedankt voor je medewerking!

Groeten,

Thies

Ingevuld, succes met het onderzoek. Ik doe een vergelijkbare opleiding dus steek een handje uit naar m'n lotgenoten :P.

Thanks Turill! We hebben ondertussen bijna het benodigde aantal respondenten dus je medewerken betekent heel veel voor ons! Mag ik vragen welke opleiding jij doet?

Groeten,

Thies

Ik heb het onderzoek ook ingevuld.

Ben het met de meeste reacties hier op het Forum eens dat de merkdealer behoorlijk duur is.

Daarnaast zijn ze niet bereid om eens iets te doen wat niet standaard voor het model bestemd is.

Neem b.v.b. dagrijverlichting op de Vectra GTS 2006 monteren, of een MP3 aansluiting realiseren.

Dit heb ik bij Profile TyreCenter laten doen.

Omdat er geen goede onafhankelijke garage in de buurt is waar ik met mijn Opel Vectra terecht kan ben ik genoodzaakt naar de Merkdealer te gaan.

Ik ben overigens wel heel erg tevreden over deze merkdealer (Geene - Wanroij).

Tevens behoud ik dan de corrosie garantie van Opel intact, voor zover dat iets waard is.

Ik heb vele merken en soorten auto's gereden in de 38 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.

Toch kom in meestal terug bij Opel, voel ik me toch best goed bij :agent

Hoi Eddos,

We zijn er nog mee bezig. We hebben nu bijna het aantal benodigde enquetes. Pas als we er genoeg hebben kunnen we conclusies gaan trekken. Bedankt voor het vragen!

Groeten

Terug
Naar boven