Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
een TR is altijd 2 deurs en is tot ongveer 1987 daadwerkelijk als TR geleverd , na 1987 kwam de a2 versie en werd de sedan met 4 deuren geleverd en kreeg ook de benaming sedan .
Dus is eigenlijk heel makkelijk : zie je een exemplaar met 2 deuren dan is het een TR , met 4 deuren is het een sedan
@crossagek wrote:een TR is altijd 2 deurs en is tot ongveer 1987 daadwerkelijk als TR geleverd , na 1987 kwam de a2 versie en werd de sedan met 4 deuren geleverd en kreeg ook de benaming sedan .
Dus is eigenlijk heel makkelijk : zie je een exemplaar met 2 deuren dan is het een TR , met 4 deuren is het een sedan
Dat is niet helemaal waar. Mijn Corsa 2 deurs was uit 1987, maar was geen TR. Dat was een LS uitvoering, dus een A2.
@TedMechanic wrote:@crossagek wrote:een TR is altijd 2 deurs en is tot ongveer 1987 daadwerkelijk als TR geleverd , na 1987 kwam de a2 versie en werd de sedan met 4 deuren geleverd en kreeg ook de benaming sedan .
Dat is niet helemaal waar. Mijn Corsa 2 deurs was uit 1987, maar was geen TR. Dat was een LS uitvoering, dus een A2.
En die werd wel degelijk 2 deurs sedan genoemd.
heb ook 1 gehad uit 1987 , volledig a2 uitgevoerd en ook LS uitvoering , maar stond als TR op kenteken
heb ook 1 gehad uit 1987 , volledig a2 uitgevoerd en ook LS uitvoering , maar stond als TR op kenteken
Ik denk dat dat dan een foutje was van het RDW, want vanaf A2 heette die geen TR meer. Een echte TR is een A1 van voor 1986 en heeft een embleem achterop:
Zojuist in Baarlo op de napoleonsbaan bij de stoplichten een geheel originele en in perfecte staat verkerende rode A3 sport met een ouder stel erin :thumb