Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@nova.... wrote:Gisteren op de rondweg Botenlaan corsa tr beige onderaan zwart LL-10
Die heb ik ook al een paar keer zien rijden. Ook toen ik mijn TR nog had. Ik geloof niet dat dat een liefhebber was, want hij keek wel vreemd toen ik m'n hand op stak.
Rode GSI ergens in de buurt Rhoon waar ik niet bekend ben, vond hem wel strak!
Een straat verderop zag ik opvallende geel/goud corsa met 'de Sla' erop staan, geen foto helaas.
Verder weer paar straten verderop zag ik ook soort corsa b - achtige ding. Opvallend zag ik de originele lampen vanuit de achterkant, en zag ook opeens '45km' tot mijn verbazing. Toen langsrijdend even snel de voorkant gekeken en bleek dat hij ook de ook de originele koplampjes had... ook gelijk naar de merk gekeken en zag geen opel maar wel een soort vogel ding.
Nou net even gegoogled en blijkt dat het een Chatenet Ch22 Barooder of Media was, heb ik nog nooit gezien. Best geinig zo'n ding