Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@JOZO wrote:Sg vr 75 corsa b gespot net bij de carnavalsoptocht van hoarendam, haarsteeg. Corsa stonden verschillende stickers op van oa opel forum. En nu verder met bier drinken!
Ben er dinsdagmiddag ook geweest maar niet zien staan....
Vandaag mijn trouwe Astra Gsi X20XEV ingeruild bij autobedrijf Van der Klij in Geldermalsen.
Al lang niet meer op het forum geweest dus kan er niet snel een foto opzetten.
Is een van 96. Bijna 4 jaar mee rondgereden. Toen ooit gekocht in nijmegen. Km stand 165dkm. Keuring tot volgend jaar februari. Helemaal origineel op ut lilluke webasto zonneraam na. Zelfs nog spatflappen erop. Zit roest op rond tankdop en achter begon ut bij de kokers. Distri en waterpomp vervangen rond de 135 meen ik...edit: 150 dus, lijkt langer terug.. Lak is niet meer zo mooi. Heb dr 1000 voor terug gekregen.
vanmiddag a27 rond 3 uur afslag huizen , grijsachtige A-corsa ik zag je net te laat maar volgens mij keek je wel mijn kant op , ik reed in me dett E sedan
Vandaag mijn trouwe Astra Gsi X20XEV ingeruild bij autobedrijf Van der Klij in Geldermalsen.
Al lang niet meer op het forum geweest dus kan er niet snel een foto opzetten.
Is een van 96. Bijna 4 jaar mee rondgereden. Toen ooit gekocht in nijmegen. Km stand 165dkm. Keuring tot volgend jaar februari. Helemaal origineel op ut lilluke webasto zonneraam na. Zelfs nog spatflappen erop. Zit roest op rond tankdop en achter begon ut bij de kokers. Distri en waterpomp vervangen rond de 135 meen ik...edit: 150 dus, lijkt langer terug.. Lak is niet meer zo mooi. Heb dr 1000 voor terug gekregen.
Misschien heeft iemand hier iets aan deze info.
Omdast ik un rooie B GSi heb aangeschaft :jerry
Nice. En hoe bevalt die. De monteur daar is een bekende van me. Morgen even me corsa Daar afgooien. Ding zuipt opeens na een vervangen van dacht termostaat. Klein rot ding van 41 euro. Week later wat koelvloeistof. En lekt als hij even stil staat wat . Net achter de linker koplamp.