Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik rook dat er een 2.0 gsi in zat haha nee baal nu wel dat ik niet ff een fotootje had gemaakt hij was redelijk mooi maar wel veel roest en schade, maar hij was ooit eens mooi haha
Helaas geen foto van de zijkant maar de auto zag er zo goed als nieuw uit, op de stalen velgen zat geen roest, de originele ''ECO'' sticker zat nog over de hele zijkant van de auto, met natuurlijk een oude mevrouw er in,
De kleur is wat apart, maar het enigste lelijke aan de auto waren de bumpers en skirts die verkleurt waren !
Helaas geen foto van de zijkant maar de auto zag er zo goed als nieuw uit, op de stalen velgen zat geen roest, de originele ''ECO'' sticker zat nog over de hele zijkant van de auto, met natuurlijk een oude mevrouw er in,
De kleur is wat apart, maar het enigste lelijke aan de auto waren de bumpers en skirts die verkleurt waren !
En dat ze haar kenteken maar liefst 3x kwijt is geweest
Mensen zijn zo stom die raken tegen woordig alles kwijt ik heb vorige week ook een paar papieren gevonden in amstelveen van een opel meriva, Netjes naar het politie bureau gebracht dan kan de eigenaar hem daar weer ophalen word anders moeilijk om naar elke meriva te gaan kijken of het kenteken klopt met de papieren haha !
Zag maandag een zwarte a oud type dacht A1 mat zwart met rechtsvoor een zilverkleurige velg en linksachter een goudkleurige en 2 verstralers voor op de bumper en achter links een rood mistachterlicht en achter rechts een achteruit rij licht beide zaten ze op de achterklep vast gemaakt.
Rondweg langs de TU ri J.F.Kennedylaan. tijd rond 9:15 uur.