Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@wagnas wrote:Vanavond volgens mij robert_corsa met zijn Corsa B gespot bij de Rabobank in Wognum. Ik wilde je aanspreken maar het was bokkoud en guur weer. Ik ging toen de Deen in voor boodschappen. Ik was met de zwarte Vectra, weet niet of je die opviel in het donker. Hij stond op de parkeerplaats tegenover de Rabobank.
ik heb er niet op gelet.
sta wel regelmatig daar. boodschappen doe ik bij de deka in hoorn.
ben die kleine winkel in wognum zat.
deze week komt hij het parkeervak niet meer uit. als het tegenzit zul je hem de aankomende 2 maanden helemaal niet meer spotten
@nova.... wrote:Gaan we vanmiddag boodschappen doen op de hurk zie ik ineens een lichtblauwe verlaagde c corsa met Steffans velgen eronder en lekker laag, zie ik een brede intercooler zitten in plaats van het gaas, denk oow dikke turbo??? zet de kadet neer op de parkeerplaats zien we de corsa kijk zo arride stond met de cas op de grond en de motor liep was een diesel (wel een turbo i think?)
kenteken begon met 91-JT.
Deze was geloof ik van CleanCorsa-C en heeft nu een nieuwe eigenaar, kevin komt uit eindhoven stond ook op HOW10 2 zondagen terug