Opel Corsa GESPOT

net 1 minuut geleden een goud gele (weet kleurnaam niet) uitgebouwde B op het service terrein van de Shortrally Ede.

had een sticker van corsa tuning club op de achter raampjes.

foto geknipt maar kan niet uploaden van telefoon.

[rquote=1909572&tid=46746&author=nova....]

81452271_1_large.jpg

Te koop op speurders

Wel vreemd,

nieuwe vriend van m'n ex heeft deze auto eind januari gekocht, met die wielen volgens mij.. :hmmz

en die woont niet in Landgraaf :P

[rquote=1910190&tid=46746&author=Nick-C20XE]net 1 minuut geleden een goud gele (weet kleurnaam niet) uitgebouwde B op het service terrein van de Shortrally Ede.

foto geknipt maar kan niet uploaden van telefoon.[/rquote]

Jurgen met de irmscher 2.3:D:D

[rquote=1910305&tid=46746&author=Ardenblue][rquote=1910190&tid=46746&author=Nick-C20XE]net 1 minuut geleden een goud gele (weet kleurnaam niet) uitgebouwde B op het service terrein van de Shortrally Ede.

foto geknipt maar kan niet uploaden van telefoon.[/rquote]

Jurgen met de irmscher 2.3:D:D[/rquote]

Plaatje bij het plaatje, niet heel duidelijk want hij was al een eindje weg en ik moest helemaal inzoomen met m'n telefoon.

20110409013.jpg

[rquote=1909516&tid=46746&author=funkycorsa][rquote=1909054&tid=46746&author=Corsa A GSI]vanmorgen rond half 8 op de rijkstraatweg tussen leersum en doorn een blauwe B met geblokt dak en gele koplampen .

vette bak:agent[/rquote]

Thanx! :D heb jou helaas niet gezien :agent

42.jpg
[/rquote]

Klopt helemaal reed in zafira van t werk dus word lastig flitste nogwel maar was wel laat haha dikke wagen man!

Donderdag stond er op de Baronielaan een corsa a zwart schuin in het parkeervak, deze had 16 inch zwarte BBS velgenen een dubbelle ronde einddemper..kenteken begon met SY, tijd 9:00 uur

Donderdag stond er op de Baronielaan een corsa a zwart schuin in het parkeervak, deze had 16 inch zwarte BBS velgen een dubbele ronde einddemper..kenteken begon met SY, tijd 9:00 uur

Rat corsa a weer gespot op de zelfde weg weer in vaassen hier. Zag nu pas hoeveel stickers dat ding had hahha rete veel:P

En net weer een corsa gespot haha een rode a corsa. Ding trok behoorlijk hard weg klonk snel! Was bij de laan van fasna beiden;)

[rquote=1907048&tid=46746&author=X-PloiD]Rond half 6 een witte verlaagde gecleande witte corsa b met led achterlichten. Zag er netjes uit ree hem voorbij op de middelste baan stukje A2 waar je 90 mag vanwege verbreding van de A2[/rquote]

imag0170t.jpg

By arklandgraaf at 2010-04-12

corsa2o.jpg

By arklandgraaf at 2010-05-19

corsabovenaf.jpg

By arklandgraaf at 2010-05-19

[rquote=1911177&tid=46746&author=Corsa A GSI][rquote=1909516&tid=46746&author=funkycorsa][rquote=1909054&tid=46746&author=Corsa A GSI]vanmorgen rond half 8 op de rijkstraatweg tussen leersum en doorn een blauwe B met geblokt dak en gele koplampen .

vette bak:agent[/rquote]

Thanx! :D heb jou helaas niet gezien :agent

42.jpg
[/rquote]

Klopt helemaal reed in zafira van t werk dus word lastig flitste nogwel maar was wel laat haha dikke wagen man![/rquote]

haha, je moet voor de grap zondag eens rond half 11 op de rotonde bij leersum gaan staan kijken, of om 10:15 bij hotel maarsbergen. daar vertrekken we met corsateam naar de meeting in doorn. Battle of the small aka BOTS:thumbup

k heb weer wat gemist geloof ik wel balen zit zondag weer int veen das wel jammer haha k kom uit leersum dus normaal gesproken ben ik er altijd waar is die meeting zondag dan? Gr evert

[rquote=1913260&tid=46746&author=SRLandgraaf]Dit is mijn oude , die heb ik aan richard verkocht en hij heeft hem weer verkocht ergens in utrecht[/rquote]

Ohw hahaah, dat wist ik niet. Welke mooi gemaakt moet ik zeggen

[rquote=1913508&tid=46746&author=Corsa A GSI]k heb weer wat gemist geloof ik wel balen zit zondag weer int veen das wel jammer haha k kom uit leersum dus normaal gesproken ben ik er altijd waar is die meeting zondag dan? Gr evert[/rquote]

tegenover je werk, als je daar nog werkt samen met leon. ;)

dus op het landgoed beukenrode :thumbup

Op de parkeerplaats aan de grieglaan in Tilburg staat een corsa b wit met een gsi voorbumper,tsw velgen en rv een stalen velg ... kleine roest plekjes op de acherkant. Tijd 11:20 uur

Net gespot rond 11 uurop de a 9 net voor alkmaar een zwarte tr ks-40-** zat spoiler op en voor goed verlaagd waarschijnlijk ook een 2 liter want zag volgens mij een benzine pomp zitten naast de tank . Ik reed under cover in mijn caddy en haalde je langzaam in om die car fe te checke . Iemand van hier ?

[rquote=1914108&tid=46746&author=funkycorsa][rquote=1913508&tid=46746&author=Corsa A GSI]k heb weer wat gemist geloof ik wel balen zit zondag weer int veen das wel jammer haha k kom uit leersum dus normaal gesproken ben ik er altijd waar is die meeting zondag dan? Gr evert[/rquote]

tegenover je werk, als je daar nog werkt samen met leon. ;)

dus op het landgoed beukenrode :thumbup[/rquote]

Jup werk er nogsteeds :)

zal voorlopig ook nog wel blijven denk ik haha.

maak je ff wat mooie foto's daar? ben benieuwd kan er helaas niet bij zijn :mad:

Terug
Naar boven