Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteravond ( 18 okt.) een paars blauwe corsa B gespot in Dieren voor het station, bsx velgjes en dubbel uitlaatje eronder. Stond naast je bij het stoplicht:angel En ik werd er effe flink uitgereden:wors Toevallig iemand van hier?
Donderdagnacht ergens op de snelweg in de buurt van rosendaal: Zwarte a corsa, ik heb een stukje achter jou gereden. Toen jij uitvoegde ben ik naast je gaan rijden en mijn duim opgestoken, deze werd met een duim en brede glimlach beantwoord waarna je volgas ervandoor ging. Aan de snelheid en geluid te horen waarschijnlijk een 2 liter.
Het zou goed kunnen dat ik dat was ja in mn koekblikkie hehehe ik heb alleen geen zwart haar maar goed wel grappig dat mn (daily) ook gespot wordt.
Altijd wel leuk zon thumbs up
Originally posted by Hacula
Donderdagnacht ergens op de snelweg in de buurt van rosendaal: Zwarte a corsa, ik heb een stukje achter jou gereden. Toen jij uitvoegde ben ik naast je gaan rijden en mijn duim opgestoken, deze werd met een duim en brede glimlach beantwoord waarna je volgas ervandoor ging. Aan de snelheid en geluid te horen waarschijnlijk een 2 liter.
Gisterenavond op weg naar Dronten(flevoland) via arnhem naar apeldoorn/zwolle kwam ik bij het tankstation (de zomp) een fel groene corsa tegen. Met op de achterklep een witte vleugel. Naderhand op de snelweg nog even achterelkaar aan liggen te jagen. Deze corsa was zeer snel, aangezien mijn 1400 helemaal nergens was. Bij de wegsplitsing Groningen en Emmeloord (N50) ging de corsa richting Groningen.
Iemand een idee van wie de corsa is? Het kenteken begint met Pk-15-..
Op internet staat weergegeven dat het een 1.0 is, maar ik denk eerder 1.6 of richting 2 liter!