Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zag je niemand in de buurt rond lopen?? lijkt me wel,, of je moet je auto openbaar stellen voor diefstal.. denk niet dat je je raam zomaar open laat staan of wel?
Vanmorgen rond een uur of 11 op Heijplaat in Rotterdam stond er een rode Corsa A geparkeerd, verlaagd met verbreed staal eronder. Kenteken heb ik niet kunnen onthouden
Gisteravond omstreek 19.00 uur volgens mij Badmuts gespot geparkeerd aan de Castorweg in Hengelo.
no senor, it wasn't me
ik was namelijk boodschappen aan het doen. Je kan het nu ook makkelijk herkennen aan "BadMuts" op de voorruit...
Dan heb je een look-a-like in Hengelo rijden Nee, ma zag m alleen vanaf de achterkant, zelfde velgen en XT-1 einddemper dus d8 kan niet missen, maar helaas!
zag je niemand in de buurt rond lopen?? lijkt me wel,, of je moet je auto openbaar stellen voor diefstal.. denk niet dat je je raam zomaar open laat staan of wel?
Zie hier waarom we deze auto in gespot hebben gezet
Vandaag rond kwart over 4 in nijmegen op de wijchenseweg reed ik achter een oranje corsa b. Met OZ superleggera achtige velgen, led achterlichten en een bumperkitje met gaas achter. Jij reed naar links op de rotonde, ik ging rechtdoor de snelweg op.
Zal wel wat meevallen, aangezien jij zulke foto's kan/mag maken van Joop zn vriendinnetje
Maaaaar.... Ik heb gisterochtend om ongeveer 07u30 een Grijze B Corsa GSi gespot, op de rotonde in Drachten, om naar de Drait te gaan, de B reed richting de snelweg..
Vanochtend een witte Corsa A 1.3 GT inclusief standaard spoiler en stickerwerk, ging van de stoplichten bij afslag Venray richting Venray zelf. Zo eentje was dacht ik vrij zeldzaam?