Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ook eidenlijk een corsa gespot die waarschijnlijk wel op het forum zit hier.
Je reed met +/- 120 op de A15 ter hoogte van afrit Spijkenisse rond 14:40 richting Rotterdam. Een rode corsa B, verlaagd, bodykit en smoked achterlichten. Het kenteken was XX-XX-99 (letters niet kunnen onthouden).
Ik ramde nog op de toeter, maar ik reed in een cuore op de uitvoegstrook en die toeter slaat helemaal nergens op, dus geen reactie .
ik geloop afgelopen woensdag of donderdag ochtend rond 7 uur een witte corsa A Hij zag er in het donker tenminste best netjes uit. Tussen helmond brouwhuis industrieterein en vlierden voor de bekende daar
Net bij Texaco in leunen een best stoere rode Corsa B..
met een half cabrio-dak.. :hmmz
De bestuurdster was dr banden op spanning aant zetten
bekend hier?
was een leuk auto'tje!
jaja da was ik
jij ook leuk autotje
ja tis apart het met zo`n cabrio dak:angel
Hey wendy, kwist niet dat je een nieuwe had! Leuk ding, zuinig op zijn he, best zeldzaam zo'n Twist. :thumbup
Zag vanmiddag rond uurtje of 4 op de Neerbosche weg in Nijmegen een Rode Corsa B GSI (look) rijden met brede velgjes en sportief geluidje. Reed dezelfde kan op in Kadettje City.