Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
gespot,, vorige week donderdag .... een opel asta g, zwart met leuke velgjes , achter ramen geblindeerd, sportpijpje dr onder... stond in de file.. de astra ging richting de n50, richting zwolle centrum,,
gespot,, vorige week donderdag .... een opel asta g, zwart met leuke velgjes , achter ramen geblindeerd, sportpijpje dr onder... stond in de file.. de astra ging richting de n50, richting zwolle centrum,,
vandaag rond 16.45 op de kennedylaan in eindhoven richting veghel..
een corsa b Zwart met borbet T tjes..eronder...
In veghel rond 19.00 een paarse-blauwe corsa b met verbredingset en 2 dtm uitlaten ..en cup velgjes gespot...weet de straatnaam niet maar bij het stoplichten voor het mercedes dealer..(is er maar 1 in veghel)
gisteravond, uurtje of 7. grijze opel corsa op het industrietrrein van swifterbant. ging richting lelystad.
andere voorbumper velgjes en achterbumper en ander uitlaatje, kon niet goed zien want was aan andere kant van de weg weer ff de tank vol gooien, ik was met de blauwe corsa,,
Vanmorgen vroeg reed Servaas langs mijn werk :thumbup
Tijd weet ik niet precies maar ik denk dat hij naar zijn werk ging
Denk het niet dude, was vrij die dag :vertag
Ging ff naar Eef en Huub (Opeldealert) voor wat goodies
En dat spotten van jouw is niet eerlijk, je ziet hem elke dag staan, maar was je vrijdagmiddag niet aan het werk, dan had je me ma met de Corsa A Irmscher ook wel gespot :jerry