Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteravond 21.00 uur een grijze corsa gespot bij de Texaco aan de haaksbergestraat in Enschede.Had er vette bumpers onder zitten en super velgen:worsWas een jongen met een dame:angel
Zojuist gespot, Sjoerdie in zijn Corsa A. Was bij kruising Roermondsestraat/Sloterbeekstraat in Venlo. Je reed achter een politiebusje. Ik stond zelf tegen een verkeerslicht aan te leunen.
ja das minder...achter de wouten, dan moet ik me aan de regels houden:thumbdown
Vanmorgen omstreeks 7.40 uur Pyscho op de rondweg limburglaan
en vanmorgen in Grave een grijze gsi orgineel met linksvoor een grijze plamuurvlek GV-ZD-**ramen zijkant waren geblindeert dacht chromolux boven zilver en overlopend naar zwart omstreeks 10.15 uur in de kriegerstraat
jajahad je al heel vroeg in de gaten,die velgen van je vallen zo op:wubhad nog een paar x je richting op gekeken..maar zoals je zei..je zag het te laat
en vanmorgen in Grave een grijze gsi orgineel met linksvoor een grijze plamuurvlek GV-ZD-**ramen zijkant waren geblindeert dacht chromolux boven zilver en overlopend naar zwart omstreeks 10.15 uur in de kriegerstraat