Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgens mij zag ik vandaag iemand van het forum rijden in Purmerend rond kwart voor vier op het kruispunt bij de Febo en het postkantoor. Volgens mij was het vincenttor met ze Corsa C.....:hmmz
Gisteravond een paars/blauwe uitgebouwde corsa B bij de MAC-Doetinchem maar geen foto van.. denk niet dat ze van t forum zijn hier.
En vandaag:
Vandaag gezien in doetinchem bij het DOC gebouw. Ookal had hij geen OPC kleur, de kleur van de remklauwen en de plaats van de uitlaat logen er niet om.
Vandaag gezien in doetinchem bij het DOC gebouw. Ookal had hij geen OPC kleur, de kleur van de remklauwen en de plaats van de uitlaat logen er niet om.
Vind zwart mooier op een D dan Arden bleu zal wel smaak zijn
Gisteren gespot een roode corsa b met brute :wubvoorbumper en een witte moterkap met luchthappers:wors!! rest heb ik niet kunnen zien hij reed achter mij......
Gespot bij oprit schiedam richting HvHEuropoort...
Zojuist gespot, Sjoerdie in zijn Corsa A. Was bij kruising Roermondsestraat/Sloterbeekstraat in Venlo. Je reed achter een politiebusje. Ik stond zelf tegen een verkeerslicht aan te leunen.