Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat kan helemaal kloppen. Ik ging namelijk naar de Corsa meeting in de meern. Helaas heb ik jou niet gezien
@ Nova:
Daar was ik inderdaad. En heb het goed naar mijn zin gehad
ik had je ook eigenlijk net te laat in de gaten omdat het op onze kant een chaos was op de weg eerst een ongeval en daarna nog wat sleurhutten met pech op de vluchtstrook .
heb nog wel getoeterd en de hand op gestoken , maar toen zat je al 50 meter achter me
ben je nog in hollandscheveld geweest ? , want die kant reed je wel op .
( effe oftopic : Ik heb in hollandscheveld nog effe gekeken of ik mijn oude corsa nog kon vinden , maar hij was er niet meer :hmmz hmmm ik mis hem toch wel een beetje :cry )
Vandaag de Corsa A van Sjoerdie gespot. Stond een Rode Astra GSI achter.
Reed zelf ook in mijn Corsa A.
En toen 2 KM verderop een donkere (zwart?) Corsa A 4 deurs gespot, was als een gek naar me aan het toeteren, maar kwam de auto tegen en heb niet kunnen zien wie het was of wat dan ook :wtf
Jorizimo (wel een supersound uit de uitlaat) gespot racend over de boschdijk ter hoogte van de grote beek eerst vloog die achter een caddy aan en achter hem kwam een witte mercedes kompressor aan bij het spotlicht voorraan bij Vredeoord en verderop nog is nabij de P zeemanstraat en ik stond er naast met me bus van het werk omstreeks 15.00 uur