Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zwarte a corsa gsi, erg verlaagd en strak in lak. Reed afgelopen maandag avond 12 mei op de ringweg in Assen en kenteken begint met 85... Iemand van hier misschien?
Vanmiddag bij de afslag Hoogvliet een knaloranje Corsa a,kenteken met 22 in het midden.
Is het deze? Dan is het de oude van Xander N en Aerotica hier op het forum . Oh ja zonder deze wielen trouwens, volgens mij liggen er op de Corsa momenteel verbrede Kadett GT's eronder, met zwart hart.
Goed opgelet Astralfred,deze is het voor 100% zekerking:
Ik reed over de a28 naar assen, in mn bmw. Hij reedt aan de rechterkant van die strook, ik links (waren met de weg bezig daaro)
Heb hem niet meer inkunne halen, ze reden te langzaam aan mijn kant
Een beetje late reactie van mijn kant maar dat kan inderdaad wel kloppen. Ik heb daar gereden want we zijn met een groepje bij de meeting in Ruinen geweest
Word zelfs ik nog gespot hier in het hoge noorden :thumbup
Gisteren even na 5 uur in Sittard bij de verkeerslichten Rijksweg Noord / Deken Thijssenstraat een zwarte corsa zien staan voor het rode licht. Corsa had in elk geval Angel Eyes. Voor de rest ging het me net iets te vlug. Geloof dat er twee man in zaten.