Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren op de montpellierlaan omstreeks 10.10 uur een corsa a blauwpaars SN-28-** 5 spaaksvelgen, verlaagd,2 geblindeerde ramen met aan de zijkant op de raam stickers van Remus en Bacardi,einddemper was dacht ik een remus.....
vandaag 10 april, heb ik een oranje Corsa B gespot op de boschdijk (Eindhoven), toen hij mij zag aankomen op mn R1 :agent trok hij m open ik zat zo in mn helm .... Bij de stoplichten ff begroet en hij vertelde mij dat ie 400 pk onder zn kont had! :wors:wors:wors:wors:wors voor deze corsa b...
vandaag 10 april, heb ik een oranje Corsa B gespot op de boschdijk (Eindhoven), toen hij mij zag aankomen op mn R1 :agent trok hij m open ik zat zo in mn helm .... Bij de stoplichten ff begroet en hij vertelde mij dat ie 400 pk onder zn kont had! :wors:wors:wors:wors:wors voor deze corsa b... is waarschijnlijk de B met een LET erin:wub
gisteren op de Europalaan ri V montgomerylaan een witte D corsa met de beginletters TS en 5 spaaks velgen en gebindeerde ramen aan de zijkant en een raceblokjes motief op de achterklep omstreeks 15.15 uur
gisteren op de Europalaan ri V montgomerylaan een witte D corsa met de beginletters TS en 5 spaaks velgen en gebindeerde ramen aan de zijkant en een raceblokjes motief op de achterklep omstreeks 15.15 uur
Heb ik ook zien rijden..
Had niet alleen de raceblokjes op de achterklep, maar ook op de motorkap en volgens mij ook op het dak.. :hmmz
Heb ik ook zien rijden..
Had niet alleen de raceblokjes op de achterklep, maar ook op de motorkap en volgens mij ook op het dak.. :hmmz
Zag er wel vet uit!
die heb ik laatst ook ergens gezien hier in eindhoven of omgeving