Opel Corsa GESPOT

Gisteren rond half zeven bij de Spijkenisser-Mekkie:

gespotmac.jpg

Gister om 22:00 precies.. Andreas Berger gespot bij de esso op de windraak:D

ik reed richting sittard... was wel goed te herkennen aan de velgen in combi met dakdragers:)

Origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C

Gister om 22:00 precies.. Andreas Berger gespot bij de esso op de windraak:D

ik reed richting sittard... was wel goed te herkennen aan de velgen in combi met dakdragers:)

Ja klopt dat was ik, was ff lekker een bakkie koffie aan het drinken bij de esso;)

Originally posted by saiko

Ahaaa ... oppassen geblazen dus. Wat deed jij tegen hem?

standaarduitlaat/gechipt tegen ongechipt met groep A vanaf kat. trok redelijk bij m weg :)

maaruh, nu ik de vermogensmeting gedaan heb snap ik ook waarom :)

169pk is niet verkeerd voor een standaard blokkie zonder chip! :)

heb toevallig net ff gecheckt motronic is nog onaangeraakt (niet open geweest) dus een chip is t niet :vertag

Gespot op de Norschleife in mijn moedersboodschappenauto Corsa_GSI:

Foto-NJWA8DMO.jpg

Foto-Q33MVAEA.jpg

Foto-EQCJZTFD.jpg

Daarnaast nog meer CTC bij de Ring:

8200rpm.com.227171_H.png

:wors

:kewlpics

Vanmorgen grijze b corsa LF-ST-** Met raamband opel gsi club verlaagd/ velgen tijd 8.20 uur op de kruising Vredeoord/Groenewoudseweg

Vanmiddag om 13.35 blauwe b corsa ZB-ZR-**verlaagd 16'' irmsher uitlaat er onder gezien te industrieterrein ESP rontonde Anconalaan

Gelukkig niet in de provincie groningen , want dan was ie abrupt van de weg gehaald :jerry :jerry :jerry

Origineel gepost door sw16v

Origineel gepost door nova....

knip- 16'' irmsher uitlaat er onder gezien -knip

sodeknetters :jerry

Zitten jullie me voor de gek te houden kennen ze wel he 2 tegen 1 :hmmz:jerry Einddemper dan Grrrr !:vertag

Toen ik vanmiddag rond 17.30 van Rotterdam kwam gereden richting dinteloord over de A29 / A59 (toch??) zag ik een two tone Corsa rijden. Met, zover ik het kon zien, oz grand turismo of iets dergelijks. Hij was geel / zwart en reed de andere kant op. Deed me denken op iemand van hier. Weten jullie het???

grBr

vanmiddag bij Opel van der Kooy in spijkenisse corsa b , donkerblauw met dikke voorbumper, verlaagd e.d. stond daar geparkeerd. ik kon niet helemaal goed kijken, had weinig tijd :thumbup

Origineel gepost door -GUNS-C20XE

bij ons op de brug ook een paar corsa's rood en zwart!!!:D

bijdehand :P en jullie hebben niet eens een brug :jerry

vandaag in Eindhoven rond 14.30-14.45.

een zwarte corsa A met spoiler en 2x vierkante uitlaten met 2 jongens erin.richting berenkuil.

even later een blauwe/paarse corsa B met angel eyes en raam band ,volgens mij verlaagd.richting aalsterweg.

Terug
Naar boven