Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Een witte Corsa A, die er wel zin in had. Reed voor me vanaf Laren, vervolgens ingehaald voor het zwembad, en op de oprit van de A27 spoot de A weg...Kon hem met mijn GSI niet bijhouden, dus denk of een 1.6 GSI of 2.0 liter misschien? Achterop stond Custom Tuning...
ik werd zaterdag laat in de middag ingehaald tussen gorichem en dordrecht door een zwarte a die een beetje haast had haha wet niet of het iemand van hier is ik reed in een blauwe b
Die rode heeft al keer voor me gezeten, met 110 op de linkerrijbaan, ziek word je ervan! Weet zeker dat het zelfde was, zonder M3...vrouw achter het stuur ofniet? Was al flink tijdje geleden, dus mss dat er inmiddels M3 op gezet is. Post van PAASHAAS is ook al tijdje terug...
Vanmiddag gespot, een gesleepte a sedan onder constructie rond 15:50 op de Graafseweg in Alverna richting Grave. deze had een enorme spoiler op de achterklep.