Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vaker al gespot op de burgerking in kerkrade op de donderdag avond nette strakke corsa a wat ik zo kon zien paarse kleur bekend hier??(vergeet iederkeer het kenteken:hmmz )
ik kon geen foto maken , maar stond een leuke witte b corsa gsi vandaag naast me in arnhem vlak bij station met een leuk vrouwtje erin was eind van de ochtend
was een leuke combinatie:wors ben benieuwd wie wat geweest is...
Gisteravond op de A1 tussen apeldoorn en deventer. je kwam van de a50 af.
een grijze corsa b gsi gespot. er zaten 2 mensen in, leuk verlaagd 5spaaks cupvelgen en verder niet heel apart.
je kwam naast me rijden en trok daarna weg. (wilde je wedstrijdje houden ofzo??)
helaas reed er achter jou een laguna met loshangede polyester bumpers waardoor ik niet achter je aan kwam , heb geen zin om die bumpers op mijn motorkap te krijgen.
wie is dit geweest???
geetz twan.
PS: laat wel ff je koplampen afstellen wat je rechterlamp schijnt in de bomen en dat is best vervelend voor je medeweggebruikers.