Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag hier in Enschede een rode corsa-b gespot aan de zijkant bestickerd met volgens mij met Mantzel( ben de naam vergeten) en rode band op voorruit.. toevallig iemand van hier???
Vandaag hier in Enschede een rode corsa-b gespot aan de zijkant bestickerd met volgens mij met Mantzel( ben de naam vergeten) en rode band op voorruit.. toevallig iemand van hier???
die heb ik hier nog nooit zien rond rijden....geen idee :hmmz
dus jij komt ook uit Enschede....heb je Astra nog niet zijn rijden, althans van je avatar zo gezien.
die heb ik hier nog nooit zien rond rijden....geen idee :hmmz
dus jij komt ook uit Enschede....heb je Astra nog niet zijn rijden, althans van je avatar zo gezien.
heb je een betere foto van je astra?
Grt. René
Nisk bijzonders hoor...
En die van jou dan.. ik zie best veel zwarte gsi's...
Ja ik dacht die driehoog flatjes al te herkennuh... heb er ook een tijdje gewoond...
zelf opgegroeid in wesselerbronx...hehe
vette corsa trouwens.. nooit gezien eigenlijk...
Nee hoor mijn astra is te herkennen door de lelijke R's (wele ik nog es moet verwijderen) op de achter zij spoilers.. of hoe heten die dingen ook alweer...