Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dat klopt maar dat kwam omdat ik moest sleutelen in hengelo,
ik moest nog bij het revisie bedrijf langs en die wouden de corsa een keer in het echt bewonderen... Dus maar even meegenomen en lekker uitgelaten op terug weg tegen een hele dikke audi a8....
Bordeaux-Rode corsa-A sedan of TR (kon t niet goed zien) in schiedam met ruitewisserspoilertjes en opnieuw een zwarte no fear sticker op de achterruit.
Kon nog net ff me telefoon richten op de auto... wel een net ding man, psg kitje?, dak zwart, mooie borbets eronder, achterkant ook wel netjes... Behalve die dakspoiler, zou ik zelf niet doen.. Voor de rest... :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
vanavond in Harderwijk (vlak bij het station/cafe stoppels) een zwarte Corsa, heb niet heel goed kunnen zien maar hij had een gecleande achterklep, redelijk laag, DTM Voorbumper, niet de standaard skirts. Iemand van hier?
owja en volgens mij was het nummerbord iets met SS-...?
vanavond in Harderwijk (vlak bij het station/cafe stoppels) een zwarte Corsa, heb niet heel goed kunnen zien maar hij had een gecleande achterklep, redelijk laag, DTM Voorbumper, niet de standaard skirts. Iemand van hier?
Hmm niet lullig bedoeld hoor maar denk niet dat dat het nummerbord was met ss-...
Hmm niet lullig bedoeld hoor maar denk niet dat dat het nummerbord was met ss-...