Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Achja, anders kondie niet parkeren zonder op zen minst zen onderlip eraf te rijden? Volgens mij is die van iemand uit Huizen trouwens, heb um ook wellis zien rijden...
heb em eergister weer gespot...kon het nu wel iets beter zien...
de auto van bovenstaande link is het zeeeeker niet. Deze waar ik et over heb is grijs met paars en zoals ik al eerder zei lopen de scheidingslijnen niet horizontaal maar diagonaal over de auto heen. Echt een mooie wagen. Ik geloof dat ie brock B2 velgen eronder had.
vandaag in Enschede, zilvergrijze (nee, niet corsaboy ) Corsa B met 16 inch velgen dr onder. Was wel een leuk bakkie en reed op de singel richting het Volkspark.
Gisteren bij taxibedrijf Rutjens-Ponjee in Bergen een zwarte corsa b met 6 dubbelgespaakte velgen van volgens mij OZ, heb het niet meer helemaal onthouden maar was dacht ik een GSI.
Vanmiddag een Corsa D opc donker blauw,op het kenteken stond XB int midden.. (is niet veel)
zag hem na bij de autowijk te Ehv,tijdrond 15.00 uur.
Vanmorgen rond 11.15 uur een c corsa zilverkleurig uitbouw, velgen onder en aan de rechtse kant zat een stalen velg.. gespot op de J.F.Kennedylaan ri Ekkersrijt.
ja! ik kom uit nijmegen, maar heb je nog niet gezien.
rij zelf in een corsa a sedan (wit)
heb vorige week wel een oranje corsa b en rode astra f gsi zien rijden (zaten dicht op mijn bumper)
en in het centrum van nijmegen zag ik vrijdag nacht een rood/ brons kleurige corsa b met spoilerpaket en een grote deuk in zijn rechter achterscherm rijden.
en mauz zie ik regelmatig rijden (tegenwoordig met een hele mooie motorkap)