P pieke504 Lid 19 jan 2020 #1 hallo allemaal . mijn opel corsa c GSI slaat af tijdens het rijden bij het optrekken ,af en toe . gaat dan wel weer aan bij het starten . nou lees ik hen uit met een autel maxi .. maar die vind niks .. weet iemand wat het zou kunnen zijn .. groetjes peter
hallo allemaal . mijn opel corsa c GSI slaat af tijdens het rijden bij het optrekken ,af en toe . gaat dan wel weer aan bij het starten . nou lees ik hen uit met een autel maxi .. maar die vind niks .. weet iemand wat het zou kunnen zijn .. groetjes peter
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 19 jan 2020 #2 Hoi Peter, originele GM bobine of imitatie (als Bremi) ?
P pieke504 Lid 19 jan 2020 #3 hallo het is geen originele bobine . merk weet ik even niet . zal ongeveer 4 jaar oud zijn nu
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 19 jan 2020 #4 Kan ik een video zien van teller, contact aan, wacht 30 sec. Upload op youtube.
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 20 jan 2020 #6 Ja, doe maar een opcom uitlezen. Zie je de motorlampje met een sleutel altijd aan, met contact aan? Dan motor ecu heeft foutcodes. Slecht autel by the way. P0606 en of P1600 = nieuwe originele of Valeo bobine nodig + 4 ngk / bosch bougies.
Ja, doe maar een opcom uitlezen. Zie je de motorlampje met een sleutel altijd aan, met contact aan? Dan motor ecu heeft foutcodes. Slecht autel by the way. P0606 en of P1600 = nieuwe originele of Valeo bobine nodig + 4 ngk / bosch bougies.
P pieke504 Lid 21 jan 2020 #7 ook tijdens het rijden brand dat lampje wel eens dankjewel liviu2004.
P pieke504 Lid 28 jan 2020 #8 nou na het plaatsen van een nieuwe bobine afgelopen donderdag , ging het goed tot zaterdag ik reed in en boem uit , en ging niet meer aan, ANWB gebeld . na een tijd zoeken had ie het gevonden de zekering van de ecu door gebrand!! (die zekering zit mooi verstopt onder een klepje) nu mijn vraag gebeurd dat vaker of is de ecu wat aan ? auto rijd nu wel weer normaal
nou na het plaatsen van een nieuwe bobine afgelopen donderdag , ging het goed tot zaterdag ik reed in en boem uit , en ging niet meer aan, ANWB gebeld . na een tijd zoeken had ie het gevonden de zekering van de ecu door gebrand!! (die zekering zit mooi verstopt onder een klepje) nu mijn vraag gebeurd dat vaker of is de ecu wat aan ? auto rijd nu wel weer normaal
P pieke504 Lid 29 jan 2020 #10 deze is dat zat eerst een van 15 ampère in .. meneer ANWB een van 25 in gedaan
L liviu2004 Hoort bij de inboedel 29 jan 2020 #11 Wat?????? haal dat ding daar weg. wil je in de auto branden? is die man gek?
P pieke504 Lid 30 jan 2020 #12 ik heb de zekering gewisseld zit weer een, in van 15 ampere , hopelijk brand die niet meer door.. dankjewel Liviu2004
ik heb de zekering gewisseld zit weer een, in van 15 ampere , hopelijk brand die niet meer door.. dankjewel Liviu2004