Opel Corsa C 1.2 Sport 16V 2001

Opel Corsa C 1.2 Sport 16V 2001

2i819v.jpg

30uz32e.jpg

2z52kwl.jpg

Wat ik nog wil doen is:

Deur hendels op kleur

Sideskirts op kleur

Achterbumper cleanen en op kleur

Tankdop cleanen

Angel eyes

Druppel spiegels

Verlagen

Leuk ding :D, ik heb zo'n beetje dezelfde in 't zwart.

Weet je toevallig wat voor een voorspoiler dat is? Ik heb 'm ook maar die ziet er iets minder mooi uit -_-"

Sideskirts is idd een goed idee trouwens, maakt echt een enorm verschil qua look vanaf de zijkant :)

@Rotho wrote:@Turill wrote:Leuk ding :D, ik heb zo'n beetje dezelfde in 't zwart.

Weet je toevallig wat voor een voorspoiler dat is? Ik heb 'm ook maar die ziet er iets minder mooi uit -_-"

Sideskirts is idd een goed idee trouwens, maakt echt een enorm verschil qua look vanaf de zijkant :)

Die is van Irmscher

Tnx heb m nu ook gevonden op de irmscher website :)

@Turill wrote:Leuk ding :D, ik heb zo'n beetje dezelfde in 't zwart.

Ja. Heb mooie skirts gevonden. Van de week kijken of ze passen en spuiten en daarna ff een fototje maken :D :afro

@Turill wrote:@Rotho wrote:@Turill wrote:Leuk ding :D, ik heb zo'n beetje dezelfde in 't zwart.

Die is van Irmscher

Tnx heb m nu ook gevonden op de irmscher website :)

Het is inderdaad een Irmscher lip

Terug
Naar boven