Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar ja het is ook uitzonderlijk voor Nederland dat er 110 deelnemers aan een sprint/rally meedoen. In Belgie is dit zeer gebruikelijk wat aantal deelnemers betreft.
Maar daar kost een sprint aan inschrijving ook maar de helft dan dat van Nederland.
kp1 helaas. We kwamen niet boven de 5000 toeren uit en daardoor snelheid verlies. Zijn na de finish gestopt om motorschade te verkomen. We denken aan een brandstof toevoer probleem.
In de Exotic Green rally (Etten-Leur) navigeer ik bij de rode Xsara. Peter word dan genavigeert door Erik Stevens van GT-Autoparts.
We zijn 14e algemeen geworden ! Echt een super resultaat voor een Standaard groep N Astra ! Wij hebben niet eens een echte rally motor, gewoon een straat motor die ik weer opnieuw afgesteld heb :angel
Dat is zeker een goed resultaat. Neemt natuurlijk niet weg dat er ook een goede bestuurder aan het wiel zit natuurlijk he!!! Als ze mij een Clio Super 1600 geven rijdt ik er echt niet zulke tijden mee als Jan de Winkel.
Nee we rijden Hellendoorn niet. We rijden het sprintkampioenschap vandaar. Normaal zou ik hem ook rijden met m'n neef met de rode Xsara maar die staat te koop. Hij is een Nissan 350Z aan het bouwen en daar wil ie volgend jaar mee starten.
Okee,, ik vind het persoonlijk de mooiste rally om als toeschouwer te zien. Maar die 350z, wordt het eentje zoals die van V/d Berg en Van Woensel??:wors Heel bruut!!!:agent