Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aub geen ledjes in je bumper zetten :thumbdown Soms moet je niet te vergaan en beetje subtiel bezig blijven. Maargoed, dat is mijn mening. Je hebt nu nog een mooie GSI die niet compleet verkloot is.
De achterlichten in je afbeelding links zijn in mijn ogen ook de mooiere...
Haha moet ik ze er voor jou weer uithalen dan die originele achterlichten zitten er idd weer op! lexus = leuk, maar is te kermis achtig.. vind ik.. kan je van de ledjes niet zeggen. ik rijd er ook niet standaard mee hoor!
als ze uit staan zie je ze gelukkig helemaal niet.
En wat leuk zou staan boos kijkers lassen aan motorkap, ik ga dat binnekort laten doen. Had vroeger ook booskijkers op me koplampen zitten, nu heb ik ze niet meer nu zie je een hele speling aan de linker kant :thumbdown
origineel gepost door Aapje
Aub geen ledjes in je bumper zetten :thumbdown Soms moet je niet te vergaan en beetje subtiel bezig blijven. Maargoed, dat is mijn mening. Je hebt nu nog een mooie GSI die niet compleet verkloot is.
De achterlichten in je afbeelding links zijn in mijn ogen ook de mooiere...