Nielsherkingen
Lid
Hallo allemaal
Ik heb sinds kort een Opel combo c 1.7dti
Maar als ik de auto uit wil lezen krijg ik geen contact met de auto via de obd stekker
Wat zou eventueel het probleem kunnen zijn
Met vriendelijke groet Niels
Ik heb sinds kort een Opel combo c 1.7dti
Maar als ik de auto uit wil lezen krijg ik geen contact met de auto via de obd stekker
Wat zou eventueel het probleem kunnen zijn
Met vriendelijke groet Niels