Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Grappig om de oude cali van mijn broer op dit forum te vinden!
hij heeft nu trouwens een Opel Combo 1.4i uit 1997. Zoals je al ziet een benzine uitvoering. hij heeft nu een combo gewoon voor het gemak , hij heeft namelijk een drive in show , en deze combo bied uitkomst voor vervoer van geluids set en dergelijke En Jori , ik heb je nog niet gespot haha! :thumb
Vandaag van een liefhebber zijn cali gespot maar helaas teveel schade nu ben ik bang.
Rijdt een man van 50+ in altijd heel zuinig op zijn auto enzo. Zover ik kon zien stond de auto daar geparkeerd en is er een auto vol tegen aan gereden. De spullen van het ongeluk lagen daar nog half op de straat en in de bosjes.
Hij had laatst nog een kleine schade laten maken en laten spuiten. Je zult je auto maar zo parkeren en de dag erna zo aantreffen :cry
@Maurice89 wrote:Vandaag van een liefhebber zijn cali gespot maar helaas teveel schade nu ben ik bang.
Rijdt een man van 50+ in altijd heel zuinig op zijn auto enzo. Zover ik kon zien stond de auto daar geparkeerd en is er een auto vol tegen aan gereden. De spullen van het ongeluk lagen daar nog half op de straat en in de bosjes.
Hij had laatst nog een kleine schade laten maken en laten spuiten. Je zult je auto maar zo parkeren en de dag erna zo aantreffen :cry
Kan letterlijk wel janken als ik mn Calibra zo aantref. Wat jammer...
@KiLLaHeRTz wrote:@Astralfred wrote:2 spots in Druten vanmiddag rond kwart voor 1. Blauwe Calibra bij de Rabobank met oa dikke uitlaat en dik uitlaatgeluid . En een bronze/grijze (had zonnebril op) met BBS eronder in de winkelstraat.
De blauwe werkt bij de profile Tyrecenter. Maar de bronze/grijze ben ik nog niet tegengekomen in Druten? Ikzelf rij met een groene/blauw (kameleon, color editie) calibra turbo rond in druten en omgeving.
Blauwe is nu matgrijs met carbon motorkap etc, grijze is al een tijdje weg