Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
SF JN kan de mijne zijn, maar ik was toen niet bij eindhoven, auto stond toen(als het goed is) bij de spuiter...heb wel een paarse v6, maar color edition...als je even de cijfers wil u2u-en
Er zaten zwarte velgen onder, en het kenteken weet ik niet meer precies, maar ja SFJN leek het wel op (2 paarse met SFJN? weet dat de Porsche vaak opvolgende nummers had omdat ze ze tegelijk bestelde, misschien de Opel ook?).
Die staat idd in een zijstraat van de doorgaande weg hierzo Ferrari style voorbumper, zwarte angeleyes en zwarte velgen en het is voor zover ik kon zien idd een turbo... moest toch eens een praatje gaan maken of hij hem niet wil verkopen aan moi
In arnhem rijdt een soort van goudkleurige rond...die kwam over de kruising stieren vlakbij station arnhem-zuid/Schuytgraaf....ik kwam net van de bouw...
Dankjewel en de mijne verandert iig niet veel. De rest weet ik niet maar zal denk ik qua uiterlijk ook niet veel meer aan gebeuren.
Back on topic.
Vandaag Eindhoven woenselse markt rond 12:30. Een groene (neptunis) 8v met chromen wielen, dubbel ronde achterpijp en reflectorplaat tussen de achterlichtten.