Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
net even achter een rode calibra gereden...die kerel stopte bij een garage...GAAT IE EM VERKOPEN:O voor de km's die hij rijd was de cali te duur en hij rijd veel 140+ zegt ie...lekker dan...
Foto's volgen
owjah...hij kocht wel een opel terug, een astra f 1.4...best een verschil met de C20ne...maarja...dus te koop een rode cali...ALWEER...gaan met bosjes die auto's
@nick: was het een rode calibra?? Dan weet ik waar hij waarschijnlijk woont...of zijn ouders ofzo, want zag vaak die cali voor de deur staan, naar mijn weten geen member van hier:wtf en volgens mij had deze ook striping en een spoilert?!
@nick: was het een rode calibra?? Dan weet ik waar hij waarschijnlijk woont...of zijn ouders ofzo, want zag vaak die cali voor de deur staan, naar mijn weten geen member van hier:wtf en volgens mij had deze ook striping en een spoilert?!
nee een donkere kleur, van de week kwam ik hem ook in harderwijk tegen.
@Opelkees: nee ga niet vreemd, was opweg naar de fitness toen met die blauw/grijze fiat bravo