Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kun je niet ff vragen waar mijn oude astra gsi inmiddels rondrijd.. sn-xp-97
had em helemaal opgebouwd en na 1,5 jaar verkocht, auto was in goeie staat, maar de jongen aan wie ik em verkocht, had em na 1,5 maand alweer op mp staan....ik zie dat ie em uiteindelijk na 3 mnd weer heeft verkocht, mei '06....
Ik weet dat et niet toegestaan is en dat je niet bezig blijft met deze ongein, maar mocht je et toch doen kijk dan ook gelijk waar mijn golf is die ik een paar mnd geleden verkocht heb 15-HT-LH :jerry:jerry:jerry
Edit: oww sorry was vergeten dat dit het calibra-gespot topic was :wtf...mocht de moderator et niet goed vinden, zeg et maar schop ik me reactie weg :angel
Ik vroeg me ook af of iemand van het forum mijn oude calibra ooit ziet rijden, of misschien zelf wel op het forum zit. Toen ik hem verkocht was hij in mooie en nette staat Ik heb wel gezien op de site van rdw dat hij in ieder geval nog rond rijdt.
Vandaag een felgroene calibra gezien in het centrum van Den Haag. Blauwe sticker aan de zijkant, moeilijke herrie uitlaat en met het gaspedaal aan het spelen hahaha